søndag den 17. august 2008

Hæ Hó!!





Hæ öll sömul og takk fyrir skilaboðin, það er svo gaman að lesa þau. 

Í vikunni byrjuðu pabbi, Sunneva og Vordís í skóla! Vordís er voða ánægð með nýja skólann sinn og kemur ekki eins oft í heimsókn því það er svo mikið að gera. Hún er líka að vinna. 
Mamma fer stundum með mig út að róla og leika í grasinu og borða ég mest grasið, og síðast fann ég maríuhænu sem ég hef aldrei séð áður.
Um helgina fór ég til Skagen með pabba og mömmu og það var gaman og í dag var ég í afmæli hjá afa Jósef. 
Ég er orðin rosa dugleg að skríða og get núna staðið sjálf upp í rúminu mínu og síðan er ég víst búin að standast eitthvert Bóel próf sem þýðir að ég heyri ágætlega:þ)

Bless bless þar til næst!

Til onkel Jakob hvis du kigger på min blog!
Jeg har haft en god weekend, og sammen med mor og far var jeg i Skagen i lørdags. Det var rigtig godt vejr og vi gik en tur i byen og så mange fulde nordmænd:-) Der var også nogen på cykel og så normale ud;-) Vi spiste på en rigtig god fiskerestaurant og jeg fik fisk og kartofler. Det er første gang jeg har smagt på fisk. Jeg tror jeg skal lige vænne mig til det. 
I dag har vi været til farfars fødselsdag. Der mødte jeg  Plys og Oldemor, og det er så sjovt når de hjælper mig med at gå rundt.  Farfar tog naturligvis nogle billeder af mig som du nok får lov til at se engang. Farfar fik ellers mange gode gaver og så vidt som jeg forstår fik de andre rigtig god mad, jeg måtte nøjes med grød og brød, men prøvede også lidt salat. 
Jeg håber du har det godt og glæder mig til du kommer hjem og leger med mig!

Pøj pøj

P.S. 
Tak for en rigtig hyggelig dag farfar og farmor! Vi ses snart igen:-)

3 kommentarer:

Jakob H. Kowalski sagde ...

Kaere Freya,
tak for hilsenen! Jeg sidder og steger paa en internetcafe i Rom. Her er rigtig dejligt, men jeg glaeder mig meget til at komme hjem og se hvor stor du er blevet og om du snart udtaler dit foerste ord:-)

Hils dine foraeldre og mange kaerlige hilsner fra onkel Jakob

Netfrænkan sagde ...

Jiiiiii þú verður nú bara farin að ganga áður en maður veit af. Ég segi nú eins og frændi þinn, það verður gaman að heyra hvað fyrsta orðið þitt verður :)
Ég sakna þín og ykkar allra ægilega mikið. Stóóóórt knúúúús frá Guðlaugu frænku

Anonym sagde ...

Kære Freya

Det var rart at du og din mor og far kom med til min fødselsdag i søndags. Det kan du tro at jeg blev glad for.
Det var sjovt, da vi var ned at gynge, da du fik oldemor og Plys til at gå med dig. Så kunne de også se, hvor dygtig du er blevet.
Har du været ude at besøge din dagplejemor? Jeg håber, at hun er sød.
Jeg glæder mig til at vi ses igen.

Kærlig hilsen fra farmor of farfar