tirsdag den 9. september 2008

Søndagstur til Hals


Så kom vi endelig på søndagstur. Vi lånte farmors og farfars bil og drønede ud på tur. Mor og far syntes, at vi skulle en tur til Hals. Jeg synes det var dejligt at komme lidt hjemmefra, men jeg er sur over at jeg ikke måtte smage pandekagerne, det er derfor jeg række tunge :)

Det går rigtig godt i min nye dagpleje, jeg lærer dem bedre og bedre at kende. Jeg sidder bag på mors cykel, det synes jeg er rigtig sjovt. Far er lige kommet hjem fra Sverige, det var fedt at se ham igen, det lyder til at han havde haft en god tur. Jeg var ved farmor og farfar, så kunne mor slappe lidt af, for jeg KRÆVER opmærksomhed og underholdning ;-)

Se billedet det er fra vore tur til Hals. Nu har jeg lært at række tunge, det ved jeg ikke helt hvad mor og far synes om, vi får se :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Báðar svo yndislegar og fallegar!!

Sakn sakn,

Eydis.